אורית: אז אחרי כל הדברים האלה אנחנו נגיע בעצם למצב שהבחירה הראשונה של בני הזוג תהיה הבחירה הנכונה? לא יהיה מצב של חבר ועוד חבר ועוד ניסיון ועוד זוגיות? פשוט תהיה בחירה אחת והיא תהיה הנכונה?

מצד הטבע אני חושב שזה דבר הרסני.

אורן: במה זה הרסני?

בזה שבתוך החיים יש לאישה הרבה פעמים קשרים שונים, מצד האישה, לא מצד הגבר. כי אם אנחנו מדברים בכללות על ההשפעות שהן כתוצאה מכך שאישה חיה עם גבר, ואפילו שהיא עדיין לא נכנסה בברית הנישואין, אז היא מקבלת ממנו את ה- DNA שלו, זה ברור. ואחר כך, גם אם היא מתחתנת או לא מתחתנת איתו, זה לא חשוב, והיא מביאה ילד ממישהו אחר, אז הילד הוא כבר לא של המישהו האחר, אלא זה הילד של אותו הגבר הראשון, או של כמה הראשונים שהיו לה. כך זה, ולכן הטבע לא סובל את זה.

ניצה: האם הם כאילו ממשיכים לחיות בה באיזה אופן, גם אחרי שהם הלכו?

כן. זה לא חשוב, יש דוגמאות כאלה בטבע. כשהזברות חיו עם הסוסים הרגילים, או עם החמורים הרגילים, ולמרות שנעשו כל מיני אמצעים כדי שהן לא תכנסנה להריון, ואחר כך גם נתנו להן להיות ממש עם בני מינן, אז בכל זאת, על הסוס הלבן הופיעו פתאום מספר פסים כמו של הזברות.

ניצה: זה מעניין.

כן, זה ברור. אישה שחיה עם גבר היא לוקחת ממנו את הפנימיות שלו, וזה מופיע בילדים שהיא אחר כך מביאה ממישהו אחר. הבדיקות שלנו כאן הן עדיין לא מספיקות. זה דבר ברור וידוע, אמנם היום זה ידוע מתוך מחקרים מדעיים, אבל זה היה ידוע במשך כל הדורות. זאת אומרת, זה לא טבעי שאישה תעבור כמה ידיים, בסופו של דבר לא יתקיים, זה מתוך הבלבול שאנחנו עוברים.

חיים חדשים - שיחה 24 - 27.6.2012

FavoriteLoadingהוסף למועדפים

שייך לנושאים: זוגיות ומשפחה, זוגיות, זוגיות ומשפחה, מדע/מחקר

תגובות

להשאיר תגובה

יש להרשם כדי להוסיף תגובות.