אורן: דיברנו היום על המטרה שאליה בני זוג צריכים לשאוף. נאמר שהם השיגו אותה, אתה יכול לתאר איך נראים החיים של בני זוג שמימשו את המטרה הזאת? במה החיים שלהם שונים מהחיים שלי עכשיו למשל?

הם קודם כל נמצאים כל הזמן בתהליך, עד שכל העולם יגיע לאותה הצורה. פתאום הם מתחילים לגלות שהם נמצאים בקשר אינטגרלי עם כל הזוגות שבעולם, כל זוג בעולם זה כמו דיפול. דיפול זה מבנה בטבע שקשור פלוס ומינוס יחד למערכת אחת. בתוך מצפן יש דיפול, שמסתובב כך או כך, בהתאם למגנט, כי אחד זה פלוס, אחד זה מינוס. אחד זה צפון, ואחד דרום ואז הוא מסתובב. אם אתה מסובב את המצפן, אז הוא כל הזמן מסתובב לכיוון מסוים. אם אתה שם מגנט ליד המצפן, הוא יסתובב לכוון שלו, כי הוא מכוון כל הזמן לקוטב הצפוני

אז כל זוג הוא כמו מחוג משני הכיוונים, פלוס ומינוס, אבל יחד הם בונים על עצמם כיסוי, זו יחידה שלמה. ככה זה קיים בעולם, לא יכול להיות פלוס בלי מינוס, כמו שאנחנו לומדים על אור וחושך, בורא נברא, ועוד. חייב להיות כלי ואור. כך בנוי התא הזוגי.

פתאום אנחנו מגלים, בעולם שלנו, שאנחנו נמצאים בתאים כאלה בגוף אחד שהוא הגוף האמיתי, ואנחנו רק תאים קטנים, "דיפולים" שמתחברים בינינו ותלויים זה בזה. ואז לא יכול להיות שאני אוכל לתקן את עצמי ולחיות חיים אמיתיים בלי שכל האחרים יהיו מתוקנים. כי אני מתחיל לשאוף להרגיש את החיים לא בתוך התא שלי, אלא את החיים של כל הגוף הכללי.

מגיעה אלי הרגשה דרך אותה נקודת הייחוד, ואני מרגיש שיש בה חיסרון. למרות שהגעתי לאיחוד ולשלמות, פתאום אני מגלה את החיסרון באותו איחוד ושלמות. בְמה? יש איחוד יותר גבוה, שלמות יותר גבוהה. ואז אני תלוי בכל העולם.

וזאת בעצם התקווה שלי, שאחרי תיקון התא המשפחתי אנחנו מגיעים לתיקונים יותר רחבים. עד שכל האנושות תיכנס לאט לכל התיקונים הללו, מהתאים הפרטיים שנקראים "משפחה", לתאים יותר מורכבים שנקראים "איברים" של אותו המבנה, עד שנגיע לתיקון המבנה השלם.

אורן: את רוצה לברר עוד משהו, להעלות משהו?

ניצה: אני רוצה להישאר בתמונה הכללית, בהתרשמות.

לבריאות. אז תגיד כמה מילים.

אורן: תודה רבה לך הרב לייטמן, תודה לך ניצה, תודה לכם שהייתם איתנו. יש לנו הרבה עבודה מאתגרת לעשות, בואו נעשה אותה ביחד ונתחיל לחיות טוב סוף סוף, מגיע לנו. ניפגש פה בשיחות הבאות, עד אז שיהיה לנו כל טוב ולהתראות.

חיים חדשים – שיחה 35 – 16.7.2012

 


שייך לנושאים: זוגיות ומשפחה, זוגיות

תגובות

להשאיר תגובה

יש להרשם כדי להוסיף תגובות.