ניצה: לאור הדברים החדשים שאתה אומר עכשיו, צריך לעשות איזה ארגון מחדש. איך אתה רואה את המסרים האלה יוצאים, מטעם התנועה או מטעם ארגון "קבלה לעם"?

זה לא חשוב לי. בשעה כזאת לא חשוב ממי זה בא. אלה דברים טכניים, זה כבר לא חשוב. החשוב שאנחנו ממשיכים בעצם אותו כיוון כמו שהיה לנו קודם, לפני שהתחלנו להסתיר את עצמנו בנטייה לקרב את עצמנו לעם. חשבנו שנלך יחד עם המחאות, ראינו שזה בלתי אפשרי. כשאנחנו הולכים יחד עם כל מיני ארגונים שמדברים בעד החיבור בינינו, לפעול בשטח, אנחנו רואים שזה במשהו עובד, אבל במה סך הכל? איזו פעולה גורלית אנחנו עושים בזה, פעולה שהיא בעצם הופכת את המציאות מרעה לטובה? אנחנו בזה רק הולכים בעקבות כל הארגונים האלה ולא מביאים את התיקון.

את התיקון אפשר לקרב רק על ידי קירוב של הכוח העליון אלינו, או יותר נכון בהתקרבות שלנו לכוח העליון, שזה על ידי החיבור. כמה שאנחנו מתחברים אנחנו מתקרבים אליו יותר. ואם אנחנו מדברים על החיבור שאנחנו עושים על ידי כל מיני הארגונים האלה, זו לא אותה עוצמה, זו לא אותה מגמה מדויקת המכוּונת נכון.

ולכן אני רואה שהאיום מתקרב בכל זאת וזה מחייב אותנו ליישום פנימי יותר, לפעולה יותר פנימית, יותר חדה. אין לנו זמן להתעסק בשולחנות עגולים בכיכרות ובכל מיני דברים שישתתפו שם עוד כמה אלפים, וזה לא נראה לי, לא נראה. ניסינו לעשות את זה כפעולות להפצת הערבות, במקום האיחוד על פני הקבלה. נראה לי שהעם מקבל את זה בצורה מאוד מאוד פושרת. שזה יפה וטוב, אבל מה אתה אומר? בסדר, יכולים אולי לעשות עם זה שלום בית, אולי עוד משהו, להמתיק את היחסים במקום העבודה, או ביני לבין השכנים. אז אנחנו נהיה כמו בקנדה, שסיפרתי עליה בשיחה הקודמת. שסובלים יותר זה את זה, אבל לא ממש מתקנים את עצמנו על ידי המאור המחזיר למוטב, כשרק זה אפשרי לעשות, שאותו אנחנו צריכים לקרב, את הבורא, את האור העליון הזה, שהוא יעשה את התיקון.

אצלי זה מתבשל ומתבשל מתבשל, ואני בודק, אני נכנס לכל מיני ערוצי הפצה, ולא רק אני אלא כל הארגון של "בני ברוך", נכנסים לכל מיני ערוצים, ובודקים איך להפיץ כך או כך, באיזו צורה, והאם להסתיר את הקבלה. מתחילים להסתיר אותה בכל הכוח ובודקים ורואים שזה לא עובד. אנחנו היינו כבר בגלות, אנחנו הסתרנו את חכמת הקבלה, עכשיו הגיע הזמן לגילוי שלה, כמו שאמרו המקובלים, האר"י התחיל בזה, ואנחנו חייבים להמשיך בדיוק באותו הקו.

ניצה: מה גרם לך עכשיו לראות את הכיוון הזה בצורה כל כך ברורה?

במשך עשרות שיחות בררנו את הגישות השונות, וטוב שבררנו אותן, כי אנחנו נשתמש בהן כבזרועות משניות, זרועות עזר להסברה המקורית שלנו, וכעת אנחנו מגיעים למה שנקרא "הכרת הרע". שאתה צריך לבדוק את הדברים מסביב, עד כמה שאתה מסוגל לעבוד בהם ובכל זאת לא להתרחק מהאמת. כי אם אתה לא מזמין את הכוח העליון, אין לך עם מה לצאת. זה סתם, אתה עושה את זה כמו עם ילדים שלא יתקוטטו ביניהם.

אז האם אנחנו יכולים להזמין את הכוח העליון אם אנחנו נפעל מהארגון שלנו בצורת ערבות? יכול להיות שלעמך היה מספיק להחדיר בצורה איטית את עניין הערבות יותר ויותר, וכך להמשיך יותר ויותר. אבל אם התגלה, לפני כמה שבועות, עניין הסכנה, שכך העם מתחיל להרגיש, ואנחנו בזה מתחילים להרגיש שאין לנו זמן, שבזה הבורא נותן לנו את ההזדמנות ומחייב אותנו לפעול בהתאם לזה, אז אין לנו זמן דרך ערבות, דרך התקרבות, דרך כל מיני פעולות, כמו בניית מחסנים וכל מיני שולחנות עגולים שנעשה. אין לנו זמן לזה.

אנחנו חייבים להשתמש בשעת הסכנה האמיתית הזאת, שלא היתה כזאת לישראל אף פעם, שאנחנו מול האויבים שלנו בצורה כזו שהם כל כך חמושים וכל כך נחושים, כולל ארצות הברית שבסופו של דבר לפי התכניות שלה לא רואה אותנו כקיימים כאן כעם וכמדינה. אנחנו חייבים לצאת עם הכוח הפנימי באמת, הבטוח שלנו, שזה רק הכוח העליון. הוא הוליד אותנו, הוא מחזיק אותנו והוא מביא אותנו עכשיו ליישום.

לא ראינו לפני כן אף מלחמה שמדברים עליה בצורה כל כך נחרצת, כל כך בעייתית, המכוונת מראש, המוכנה אפילו עד התאריך, עם כל ההכנות הגלויות בפני כל העולם של מה שאנחנו עושים. אנחנו רואים שהכוח העליון הזה מסדר את כל המציאות בצורה מאוד מאוד חדה לשעת חשבון נפש. לכן בהתאם לזה אנחנו צריכים לתת את התגובה שלנו.

חיים חדשים, האומה הישראלית, שיחה 58, 13.8.2012

 

FavoriteLoadingהוסף למועדפים

שייך לנושאים: הסברה וחינוך לערבות, אמצעי תקשורת, האומה הישראלית והעולם, האומה הישראלית, נושאי הערבות, המשבר

תגובות

להשאיר תגובה

יש להרשם כדי להוסיף תגובות.