חלק 6/21

אנחנו צריכים גם להבין שמתוך הניסיון שיש לנו מכל החיים הקודמים שלנו, מגיעים לנו רשימות, מה שנקרא "גלגולים", שאנחנו נמצאים בהם, והאדם כנראה סוחב איתו יותר ויותר התפתחות. לא שנולדתי כל פעם כתינוק בחברה יותר ויותר מודרנית ואני מתפתח על ידה, אלא כנראה שגם בתוך האדם באות נטיות חדשות מדור לדור, מה שאנחנו קוראים "רשימות", ועל ידן הוא מתפתח.

אנחנו מרגישים זאת במיוחד היום, אם אנחנו מסתכלים על הילדים, אנחנו רואים שהם תופסים דברים מודרניים הרבה יותר טוב מאיתנו. הם כאילו נולדים כבר עם הכנות, עם בירורים, עם תכונות שנמצאות בהם מוכנות לתפיסת העולם, להסתדר בעולם המודרני. הם מסתדרים כל כך טוב עם פלאפונים, עם מחשבים, עם כל מיני מכשירים חדישים. מה שאין כן אנחנו ודאי שלא. אם אני צריך להבין משהו בטכנולוגיה החדשה, אני סומך יותר על הילדים שלי. להם יש כבר גישה. הם כאילו נולדו כבר להסתכל על כל דבר לפי הטבע שלו. הם ניגשים לכל הדברים החדשים והם מובנים להם. הם כמו ילדי אינדיגו. הם כאילו באים מחלל אחר ונוחתים לעולם שלנו עם איזו חללית.

זאת אומרת, אנחנו יכולים להסיק מכך שכנראה שיש רשימות, גנים אינפורמטיביים שמתפתחים ונמשכים מדור לדור. ומאיפה זה בא? אנחנו קוראים לזה "גלגולים", אבל האמת שזו לא מיסטיקה. אלא מפני שכולנו קשורים זה לזה, כמו שאנחנו מגלים כעת, וכמו שיש שדה אלקטרומגנטי, כוח משיכה שפועל בכל מקום, כך יש איזה שדה כללי, שדה של מחשבה, של רצון שקושר אותנו יחד מעל כל הזמנים והמרחקים, ובתוך השדה הזה אנחנו נמצאים. בצורה כזאת אנחנו מוסרים מאחד לשני ומדור לדור את המידע שרוכשים.

לכן לא פלא שהגופים שלנו, שנמצאים בתוך השדה הזה, קולטים את המידע, את האינפורמציה החדשה. וכך אנחנו רואים שהדור החדש מיד מוכן להתכלל נכון במצב החדש, בעידן החדש.

קישור למאמר המדעי - Drs. P. R. Ehrlich and L. C. Birch

מקורות מדעיים - התפתחות האגו - 5. ההתפתחות האנושית מצטברת מדור לדור

חיים חדשים - שיחה 3 29.12.2011


שייך לנושאים: 1-13 - חינוך אינטגרלי, שיחה -3, -6. מדורות קודמים

תגובות

להשאיר תגובה

יש להרשם כדי להוסיף תגובות.