שיחה 3 - 6. ניתוח של לימור

פורסם: 7.02.09, 1:06 pm

אנחנו צריכים גם להבין שלפי הניסיון מכל החיים הקודמים שלנו, מגיעים לנו משם רשימות, מה שנקרא "גלגולים", שאנחנו נמצאים בהם, והאדם כנראה סוחב איתו יותר ויותר התפתחות. לא שנולדתי כל פעם כתינוק בחברה יותר ויותר מודרנית ואני מתפתח על ידה, אלא כנראה שגם בתוך האדם באות מדור לדור נטיות חדשות, מה שאנחנו קוראים "רשימות", ועל ידן הוא מתפתח.

אנחנו מרגישים במיוחד היום, שאם אנחנו מסתכלים על הילדים, אנחנו רואים שהם תופסים דברים מודרניים הרבה יותר טוב מאיתנו. הם כאילו נולדים כבר עם הכנות, עם בירורים, עם תכונות שנמצאות בהם מוכנות לתפיסת העולם, להסתדר בעולם המודרני. הם מסתדרים כל כך טוב עם פלאפונים, עם מחשבים, עם כל מיני מכשירים חדישים. מה שאין כן אנחנו ודאי שלא. אם אני צריך להבין משהו בטכנולוגיה החדשה, אני סומך יותר על הילדים שלי. להם יש כבר גישה. הם כאילו נולדו כבר להסתכל על דבר לפי הטבע של הדבר החדש הזה. הם ניגשים לכל הדברים החדשים ומובן להם מה הם. הם כמו ילדי אינדיגו. כאילו נוחתים מחלל אחר, באו לעולם שלנו עם איזו חללית. כך זה קורה.

זאת אומרת, אנחנו יכולים לראות מהילדים האלו שכנראה שיש רשימות, גנים אינפורמטיביים שמתפתחים ונמשכים מדור לדור. ומאיפה זה בא? אנחנו קוראים לזה "גלגולים", אבל האמת שזו לא מיסטיקה. אלא מפני שכולנו קשורים זה לזה, כמו שאנחנו מגלים עכשיו, ויש איזה שדה כללי, כמו שיש שדה אלקטרומגנטי, כוח משיכה שפועל בכל מקום, אז יש גם שדה של מחשבה, של רצון שקושר אותנו יחד מעל כל הזמנים והמרחקים, ובתוך השדה הזה אנחנו נמצאים. ובצורה כזאת אנחנו מוסרים מאחד לשני ומדור לדור את המידע שרוכשים, ולכן לא פלא שהגופים שלנו, שנמצאים בתוך השדה הזה, קולטים את המידע, את האינפורמציה החדשה. וכך אנחנו רואים שהדור החדש מיד מוכן להתכלל נכון במצב החדש, בעידן החדש.

רגשית – לא כל כך מובן מה זה הרשימות הללו. אורן מנסה לברר בסוף ההרצאה הזו

אולי הבלבול מכוון

נוסף – הדור החדש מגיע עם הכנות (לא רק עם קשיים)

כולנו נמצאים בשדה של מחשבה (דיי דומה ללא מודע הקולקטיבי של יונג) – התחלת רעיון ההשפעה של הסביבה עלינו ושל האדם האחד על השני באמצעות כוח המחשבה

 

FavoriteLoadingהוסף למועדפים

שייך לנושאים: 1-13 - חינוך אינטגרלי, שיחה -3, -6. מדורות קודמים

תגובות

להשאיר תגובה

יש להרשם כדי להוסיף תגובות.